فناوری که فکرهای بد را شناسایی می کند
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودخوش آمدید مقدم نویسندگان و بینندگان را گرامی میداریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های HIT90 و آدرس hit90esf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 12182
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1



تعبیر خواب آنلاین

<-PollName->

<-PollItems->


.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فناوری اطلاعات سلامت ورودی 90
بچه های HIT90
دو شنبه 8 آبان 1398برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : nobody       
محققان به نوعی از تکنولوژی دست یافتند که با استفاده از آن می‌توان هرگونه افکار تهدید آمیز را، حتی قبل از آنکه در مغز انسان به جریان بیفتد، شناسایی کند.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، سازمان پروژه‌های پیشرفته دفاعی (DARPA)، حدود 5 سال پیش برای راه‌اندازی ارتشی با تکنولوژی تشخیص بصری تهدیدهای ذهنی ایجاد شده است.

از سویی تحقیقات نشان می‌دهد، محدودیت دید انسان، وسعت منطقه دید و نیز اثرات خستگی چشم، باعث می‌شود بهره‌گیری صرف از دانش بینایی و بصری دشوار باشد. این تکنولوژی با استفاده از سیستم "شناخت و هشدار خطر" (CT2WS) که به وسیله یک دوربین دوچشمی و اتصال آن به یک شبکه انجام می‌شود، می‌تواند افکار تهدید آمیزی را که ممکن است در ذهن سربازان وجود داشته باشد را مهار کند.

867119_orig.jpg

کلاه تشخیص امواج مغزی

شاید به نظر برسد که این تکنولوژی بیشتر شبیه داستان‌های علمی تخیلی است اما باید گفت که تکنولوژی CT2WS بر پایه واقعیت و علمی ایجاد شده است. این علم ثابت می‌کند که انسان‌ها به صورت ذاتی قدرت پرداختن و شناسایی افکار حتی افکار ناخودآگاه یکدیگر را دارند.

وقتی دستگاه یک حرکت تهدید آمیز بالقوه، مثل یک حرکت ناگهانی را در مغز شناسایی می‌کند، باعث می شود که موج مغز روی سیستم عدد 300 را نشان دهد. سیستم CT2WS نیز این امواج را طبقه بندی و ترجمه کرده و در آخر و با یک زنگ هشدار، مشخص آن تفکر تهدید آمیز را از طریق 3 مولفه کلیدی که از قبل در سیستم تعریف شده، مشخص می‌کند.

قدم اول کنترل افکار فرد به وسیله کلاهی است که می‌تواند منحنی‌هایی ارسال شده توسط امواج مغزی را ثبت کند. وقتی دستگاه قادر شد فکر مورد نظر را با به کارگیری نصب یک دوربین 120 مگاپیگسل و زاویه دید 120 درجه مشخص کند، آن وقت است که کلاهی که روی سر فرد قرار داده شده و به سیستم متصل است تصایر را ثبت و ضبط می‌کند.

مرحله آخر این پروسه نیز الگوریتمهای پیچیده پردازش بصری است که می‌تواند روی یک لپ تاپ اجرا شود، شناسایی اهداف بالقوه و تصایر ذهنی کاربر برای ارزیابی و شناسایی است.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: